Bewertungen von Mr. Sushi Roosendaal
Neue Beurteilungen
Henny Verstijlen
De bestelling was onvolledig en te vroeg. Er is wel snel nabezorgd.
Alissa
Snelle bezorging en altijd lekkere pokebowls
Laura
Kerstes
Susanne
Er zat maar 1 flesje sojasaus bij
E
Geen sojasaus, slechts 1 wasabi en slechts 1 gember… De sushi’s allemaal verschoven in de doosjes, waardoor we niet meer konden zien wat welke sushi was. Zal de bezorger vast niet expres hebben gedaan. (De zak was ook gescheurd.) maar voor zoveel geld mogen we toch wel verwachten dat het in orde is. Het is nu de derde keer dat de bestelling niet goed is. (Van de laatste zes bestellingen ofzo.) De twee eerdere keren hebben we het niet gemeld, omdat we niet willen klagen en omdat er ook wel eens iets niet goed kan gaan. Overal werken mensen en kan iets verkeerd gaan. Vorige keer misten we zelfs de freeroll (die wel op onze bestelling stond). Maar als er totaal geen sojasaus bij zit, sta je wel even raar te kijken. En als alle sushi door elkaar ligt en geschud is ook… Konden echt niet meer zien wat wat is…
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Eline, onze welgemeende excuses dat er al meerdere keren dingen mis zijn gegaan met uw bestelling... U mag ons altijd even mailen, dan kijken we hoe we u passend kunnen compenseren.
Rolland
Verkeerde product ontvangen, namelijk gyoza ipv tempura garnalen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Rolland, wat vervelend dat u een verkeerde snack had ontvangen. Mail ons eventjes, dan lossen we dit netjes met u op.
Lotte
P.
De snacks waren nog warm bij aflevering en de sushi lekker vers
Sabine
Het eten is altijd lekker en goed. Maar dit is nu de zoveelste keer dat de pokebowl(en) onderste te boven aankomt!
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sabine, wat vervelend om te horen dat dit al meerdere keren gebeurd is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We zullen dit met onze bezorgers bespreken om dit in het vervolg te voorkomen.
Sandra Meivogel
Heerlijke Poké Bowl! Bezorging was zeer vlot.
Riny Geers
Wederom heerlijk gegeten meer woorden zijn niet nodig.
Anita Koenraadt
Hapjes loempia en garnaalkroketjes waren erg vet.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Anita, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. U mag altijd even bellen bij ontevredenheid, dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen met u.
Sarah
Sushi was absoluut niet lekker !! Voor mij van af nu ergens anders bestellen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sarah, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft, excuses voor het ongemak. Daarnaast jammer dat u dit niet verder toelicht of hier even over gebeld had. Dan hadden we dit graag verder besproken, onszelf verbeterd en u een oplossing aangeboden.
RG
Veraart
Amy
Lisa
Sushi was helaas erg vet en viel zo uit elkaar en hierdoor de helft weggegooid.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Lisa, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens was. Aarzel niet om even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan denken we graag mee in een oplossing.
Jvn
Helaas half uur te laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor deze vertraging. Zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn!
Nina
Ik had om half 6 besteld en mijn bezorgtijd op zo snel mogelijk gezet. Nu kreeg ik al een mailtje dat het er ongeveer rond 19:20 zo zijn, dat is erg lang 2 uur !!! Uiteindelijk maar gebeld waarom het zo lang duurde… Het eten stond al om 7 uur klaar maar het kon niet bezorgd worden omdat er geen bezorgers waren. Nu heb ik mijn bestelling om kwart voor 8 gekregen mijn warme gerechten waren nu koud en niet meer lekker… Ze hadden beter kunnen communiceren dan hadden we het zelf wel opgehaald.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nina, onze excuses voor de lange bezorgtijd en dat de warme gerechten niet meer goed warm waren. Mail ons nog eventjes, dan compenseren wij u netjes voor een volgende bestelling.
J van Vliet
Het was weer heerlijk!!
Jolanda
Complimenten voor de bezorger die me extra belde omdat de voordeurbel het niet deed.
Roos
Isabel
Ed
Super lekker van goede kwaliteit
Kim
Juul
Er waren 2 doosjes met sushi rollen op de zijkant in de tas geplaats dus alles was geplet! De smaak was er niet minder om.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Juul, vervelend om te horen dat uw bestelling niet netjes was aangekomen. Onze excuses voor dit ongemak. Neem graag altijd even direct telefonisch contact met ons op hierover, dan kunnen we het dezelfde avond nog netjes met u oplossen. Wel fijn om te horen dat u alsnog lekker heeft gegeten!
Mo rsd
Top!
Nagtzaam
De crunchi sushi zat helemaal geplet tegen 1 kant aan. De rollen waren uitelkaar gevallen en heel nat van het vet. Ik heb er foto van gemaakt die ik u kan toesturen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, vervelend om te horen dat uw bestelling niet netjes was aangekomen. Onze excuses voor dit ongemak. Neem graag altijd even direct telefonisch contact met ons op hierover, dan kunnen we het dezelfde avond nog netjes met u oplossen.
Nancy
Ym
Altijd vers en super lekker. Helemaal top. Ik ben fan!
L.
Lekkere sushi. De bezorger was te laat en hield zijn helm op en klep dicht bij het afgeven van de sushi. Niet zo klantvriendelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, bedankt voor uw feedback. We zullen dit bespreken met onze bezorgers. Excuses voor het ongemak.
Nadia
Helaas bestelling was niet compleet
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nadia, wat vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was. Neem graag direct even telefonisch contact met ons op wanneer dit het geval is, dan lossen we dit gelijk netjes met u op.
Fleur
Prima sushi wel lang gewacht maar goed het was vrijdag avond
Nicole
Eigenlijk altijd tevreden tot de laatste keer. De deksel zat niet goed op de pokebowl doos, waardoor het plastic Ă©n de papierentas waren volgelopen. Alle rijst en topping zaten los in de tas.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nicole, wat vervelend om te horen dat dit was gebeurd. Neem altijd even contact met ons op, dan lossen we it graag zsm met u op.
Susanne
Stefan
william
Meerdere malen de spicy box besteld, maar deze is alles behalve pittig. Verder uiteraard wel lekkere sushi van goede kwaliteit.
Janneke
Susanne
Kerstes
Alles was prima đź‘Ť
Vincent
De sushi was prima maar aan sommige had iets meer smaak mogen zitten
Antwort von Mr. Sushi
Hi Vincent, bedankt voor uw feedback. Graag horen we meer in detail wat u bedoelt met 'meer smaak'. U mag ons altijd even bellen om dit verder toe te lichten, en dan helpen we u hopelijk verder voor een volgende bestelling.
Sannie
Lekker en snel
Jippe romeijn
Het eten was prima. De bezorging was tamelijk asociaal. Toen we na een uur belde was de bestelling door een storing niet doorgekomen, doch kwam hij er wel binnen 20 minuten aan, bijzonder. De gratis loempia’s waren daardoor ook een schrale troost op de ervaring.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jippe, excuses voor de langere bezorgtijd en dat we het niet goed hebben kunnen oplossen voor u. We horen graag hoe u het anders had gezien zodat we onszelf kunnen verbeteren voor een volgende bestelling.
Marloes
Altijd lekkere sushi. Mijn favoriet is de Vega Maki Mix. Top van smaak Ă©n ontzettend betaalbaar. Bestel hier altijd als ik sushi wil eten.
K
Sylvia
We bestellen vaak bij jullie, maar elke keer als een scooter het eten bezorgd dan zijn de pokebowls helemaal door elkaar, zit de deksel vol met mayonaise, is alles naar 1 kant geschoven. En vandaag was zelfs de deksel van de pokebowl open gegaan, waardoor er zalm, komkommer, soja boontjes en mayonaise in de tas verspreid lagen. Dit kan echt niet.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sylvia, wat vervelend dat uw bestelling nu al meerdere keren overhoop aan is gekomen... Onze oprechte excuses hiervoor. U mag altijd even telefonisch contact opnemen hierover, zodat we het dezelfde avond nog netjes met u kunnen oplossen. Voor nu mag u ook even naar ons mailen, zodat we het hopelijk kunnen oplossen voor een volgende bestelling.
Heidi Eseryel de Vroedt
Helemaal geweldig!! Beetje aan de prijzige kant. Maar voor mij geen andere sushi meer
Nynke
Ik heb de bestelling open ontvangen helaas. Ik denk dat we wat mis is gegaan met de bezorging/inpakken of iets gevallen want de deksel was open van mijn pokebowl en de inhoud lag hierdoor door de zak.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nynke, wat vervelend om te horen dat uw pokébowl zo rommelig aan was gekomen... onze excuses voor dit ongemak. Heeft u hierover even naar ons gebeld? Dan hadden we dit graag direct met u opgelost.
A
Precies op de afgesproken tijd bezorgd. Voldaan aan de wens die ingevuld was bij de opmerkingen. Smaakte goed.
Floor
thomas
ik had 2 euro betaald voor een extra bakje soja deze zat er helaas niet bij en er zat ook maar 1 paar stokjes bij wel een beetje lastig eten zo was wel lekker
Antwort von Mr. Sushi
Hi Thomas, vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal compleet was... onze excuses hiervoor. Neem graag even per mail contact met ons op hierover. Dan zorgen we dat u er de volgende keer gewoon een gratis extra bakje soja bij ontvangt.
Mandy
Voor de 3e keer op rij een pokebowl die helemaal door elkaar geschud was bij aflevering. Toen ik belde met de klacht, was er weinig tijd. Ik kon een nieuwe krijgen maar dat zou zeker 45 min duren. Medewerker zou later op de avond terug bellen om dit op te lossen, maar er is nooit meer gebeld.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Mandy, onze excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen. Neem graag even per mail contact met ons op, dan proberen we dit alsnog netjes op te lossen met u.
A. ERNEST
We hadden gisteren voor 50 euro besteld en kregen maar 1 setje stokjes en 1 bakje sojasaus. Dit vonden wij erg weinig en onhandig voor meerdere personen.
Antwort von Mr. Sushi
Onze excuses voor het te weinig aan stokjes e.d. U mag altijd voor de zekerheid even in de opmerkingen aangeven met hoeveel personen u bent, zodat we hier goed rekening mee kunnen houden!
Esmee
Bezorgtijd versprong ineens van 18:15 naar 19:10, na bellen kon ik het dan uiteindelijk zelf ophalen om 18:15, bestelling was verkeerd. Er zou direct een vervangend gerecht gestuurd worden, dit kwam 40 minuten later. Erg jammer.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Esmee! Heel vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling, onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem even zsm telefonisch contact met ons op, dan proberen we u netjes te compenseren.
Van den Berg
Om 17.15u al besteld om dit om 19.00u te laten bezorgen. Uiteindelijk kwam het pas rond 19.45u. De zak scheurde toen ik hem aanpakte, gelukkig kon ik alles optijd opvangen. Daarnaast zat er geen sojasaus in, dus blij dat we deze zelf nog in huis hadden. Bij de pokebowl betaal je extra bij voor Avocado, die je vervolgens amper terug ziet. Je moet de stukjes letterlijk zoeken in het gerecht. Heel erg jammer van de service dit keer!
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Heel vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling, onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem even zsm telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit samen met u op!
Amy
Wij hebben op een zaterdag om 15uur een bestelling geplaatst met het verzoek of deze om 17uur bezorgd kon worden. Om 17.24 was er nog steeds niemand. Gebeld met de zaak. Bezorger zou al enige tijd onderweg zijn?! Om 17.38 was de bezorger daar eindelijk. 38 minuten later dan verwacht. De loempia’s en gefrituurde sushi rollen waren nog zeer warm… Niet meer terug gebeld door de zaak terwijl dit wel werd gezegd. Helaas is dit niet de eerste keer dat er ruim van te voren besteld en dat het niet optijd wordt geleverd (met een schappelijke range ofcourse).
Antwort von Mr. Sushi
Hi Amy, excuses voor de langere bezorgtijd. Hopelijk heeft u alsnog lekker kunnen eten. Neemt u graag even contact met ons op per mail, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
Sander
45 minuten te laat! Telefoon werd ook niet opgenomen
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sander, excuses voor de langere bezorgtijd. Neemt u graag even contact met ons op per mail, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
Stefan
Sandra de Koning
Heerlijk gegeten met ons team van het Johan Cruyff college. Bezorging was stipt op tijd (en wij iets te laat, sorry daarvoor). De kwaliteit was een 10. Tot de volgende keer!
M.Acikbas
Aafke Eckhardt
Eten is erg lekker soms kan het bezorgen wat langer duren maar dat komt omdat ze het vaak erg druk hebben
Esther de Graaf
Was weer superlekker! Verse sushi. Leuke instagram actie. Gewoon bestellen
I. De Leeuw
We merken de laatste tijd dat het allemaal wat minder zorgvuldig wordt bereid. Terwijl het wel nog steeds duurder wordt, dit vinden we erg jammer. Dit keer zat er ook maar een kwart gevuld bakje wasabi bij.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, vervelend dat u het idee heeft dat de kwaliteit achteruit gaat... Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken en we onszelf kunnen verbeteren.
Ikke
T was. Weer heerlijk na 3 weken Italie
KONINGIN
Was er snel maar geen zout boontjes echt heeell slecht’!!!!
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer dat u ons zowel voor de bezorging (ondanks dat die heel snel was) als op de kwaliteit 1 ster heeft gegeven, omdat er geen zout op de boontjes zat. U mag ons namelijk ook gewoon direct even bellen wanneer er zoiets mis is met uw bestelling, zodat we dit gewoon gelijk netjes met u oplossen.
Aad
Ze zouden er met een uur zijn maar waren er met 15 minuten. Heel fijn en goed verzorgd.
De Waard
Bestellen was bezorgd bij de buren. Helaas waren de loempia’s koud en zacht.
Antwort von Mr. Sushi
Wat vervelend om te horen dat de loempia's niet warm bij u aan zijn gekomen. Neem in het vervolg graag even direct telefonisch contact met ons op zodat we dit gelijk met u kunnen oplossen.
Stefan
Wederom heerlijk!
Van welzen
Mooi op tijd en smaakvol
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Nomin
mr sushi hit altijd man
Ceesnieremeijer@gmail.com
Sandra
Zeer vriendelijke bezorger, alles kwam netjes verpakt binnen. Kwaliteit was helaas wel matig. Producten waren verkleurd, in zalm zat een flink graat en smaak was helaas niet geweldig. Ben veel beter gewend normaal gesproken
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Esther
Heerlijke pokebowl gegeten
Angelique
De website is niet makkelijk te bedienen, mede ook door spelfouten. De bezorging was oke, maar de pokebowl had scheef gestaan, waardoor er een deel van de "saus" tegen het deksel geplakt zat. De smaak was echter voortreffelijk!!
Fleur Andringa
Ingeborg
Heeeeerlijk! En heel veel stokjes, haha! ;)
Kenny
S.j
Extra advocado genomen, advocado was bruin zwart, alles weggegooid
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Meryam ahsayni
Sushi was duidleijk van te voren voorbereid denk dat het temaken had met nederland die gister speelde. Normaal eet ik me sushi helemala op maar gister was het koud droog en anders helaas ben dat niet gewend van mrsushi!
Rutger Heyninck
Pokebowl met zalm plus huid
Faura El Allaoui
Super lekkere verse sushi
Kerseboom Ben
Bianca
Had een opmerking geplaatst over een code freeroll dat deze niet werkt maar totaal geen reactie terug, jammer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Fem
S.
De poke bowl was weer als gewoonlijk voor de helft gevuld… voor de rest prima
W. Van Harten
Werd snel bezorgd en we hebben verrukkelijk gegeten!
Stefan
Iwan Lazeroms
Heerlijke poke bowls. Goede sushi. En bestelling netjes op tijd geleverd.
Lindian
Mijn bestelling was een uur te laat. Terwijl ik ruim op tijd had besteld. Ik heb na een half uur gebeld om te vragen waar het bleef, toen gaven ze aan dat ze bijna zouden vertrekken, zonder goede uitleg waarom dit zolang duurde. Slechte service. Ik heb na de sushi heel de avond hevige buikpijn gehad en op de toilet gezeten. De kwaliteit van het eten was dus niet goed. Jammer hoor.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kemi
Yvon
Als je n pokebowl met lente ui besteld verwacht je niet n pokebowl met heel veel edame boontjes en geen enkel lente ui! En wat meer Shirachia mayonaise ipv n druppel. Verders was alles lekker en ook al was t misschien druk dan nog mag dat niet ten koste gaan van de kwaliteit dan maar iets later bezorgen
J F Kaffa
Het was weer heerlijk.
Egbert
1x keer en nooit meer, na eerdere goede ervaringen van de sushi overburen ook hier eens besteld, wat een blamage, de sushi rijst en buitenkant is zo droog dat je er zelfs met een mes niet doorheen komt, het enige lekker was dan ook de binnenkant en wat er op zat. Je zou denken dat het vers gemaakt wordt voor dat geld.
Idz
Lekkere sushi en heel vlot geleverd. Top!
Mandy Buijs
Heerlijke sushi, snel geleverd.
JDH
Vos
2 pokébowls besteld. Kwam netjes op de afgesproken tijd. Bezorger was vriendelijk en het eten was goed. Voor herhaling vatbaar.
Jessica van Peer
Altijd super verse en heerlijke pokebowls en sushi.
Michelle
Helaas was de bestelling niet naar wens. De sushi smaakte niet vers en viel al snel uit elkaar.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Michelle, wat jammer dat de bestelling niet naar wens was... U mag ons altijd even bellen zodat we dit direct met u kunnen bespreken en oplossen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Henny, onze excuses nogmaals voor de incomplete bestelling. We zullen er extra op proberen te letten de volgende keer.