Beoordelingen van Mr. Sushi Roosendaal

Recente recensies

4.0
Renate
25 maart 2025

Heerlijke sushi

Bianca
16 maart 2025

Al zo vaak besteld, maar mu besteld en bestelling pas na 2 uur en 45 minuten bezorgd bijna 3 uur later!!! Al errder gebeld maar kreeg als antwoord het is druk en weinig bezorgers Geloof ik allemaal maar kan niet het probleem voor de klant zijn, en anders dit aangeven in bestelproces De kinderen hadden helaas geen honger meer om 21.45 uur dus een bestelling van 55.00 euro in koelkast gezet, erg jammer

S
16 maart 2025

Ondanks dat het lang duurde was de sushi heerlijk.

Mats
16 maart 2025

Bijna twee uur moeten wachten voor het er was. Eten smaakt goed, maar als je honger hebt is dat wel erg lang

Marja Veenendaal
7 maart 2025

Snel verzorgd, keurig verpakt, is gelijk mooi gepresenteerd op de schalen. Weinig sojasaus erbij gekeverd, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij er een fles sojasaus erbij hadden besteld. De website is duidelijk, ook goede foto's. Eenverbeterong op de website zou zijn als je zou kunnen filteren op: zalm, tonijn, kip, vlees, vega. Maar dat heb ik ook nog niet gezien bij andere sushi restaurants. Dat zou de keuze makkelijker maken, omdat er zoveel keuze is.

Stefan
6 maart 2025
W.P. Gelderblom
4 maart 2025
Ria
3 maart 2025

Bij bestellen doorgegeven dat er geen stokjes, sojasaus en gember bij moesten. Zaten er toch bij. Kan gelijk in de kliko. Zonde!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joshua Zwegers
2 maart 2025

We hebben erg lang moeten wachten op onze bestelling maar het is carnaval én zondag dus alle begrip voor de drukte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
2 maart 2025

Sushi tegen deksels en de warme sushi, met meerdere smaken, door de hele bak heen geduwd. Niet meer te herkennen wat het was. Helaas niet de eerste keer. Jammer. Maakt dat alles minder smakelijk eruit ziet. Het oog wil ook wat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erika
1 maart 2025
Frank Nagtzaam
27 februari 2025

Bestelling was weer zoals gewoonlijk; Heerlijk!

Esmée
23 februari 2025

Ruim twee uur zitten wachten op m’n bestelling van 85€, rollen vielen ook nog uit elkaar en je word gecompenseerd met mini loempia’s die zo taai waren als een schoenzool en zo weinig. Na alle goede ervaringen nu deze. Bah slechte klantenservice. Dame aan de telefoon was ook zeer arrogant en leek het weinig te boeien.

Dave
22 februari 2025

Lekker! Rijst alleen niet heel smeuïg, maar zeker niet verkeerd gegeten!

Cheryl
19 februari 2025

Absoluut beter dan de laatste keer. Netjes en snel bezorgd

Chev
16 februari 2025

Het was allemaal wat door elkaar geschud bezorgd, vond ook de pokebowl wat matig qua saus verdeling.. Ben beter gewend van MrSushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
15 februari 2025

Heerlijk vers bereid en smaakt super

Robbert
15 februari 2025

Het eten is altijd enorm lekker. Maar jammer dat bij het afhalen het eten altijd veel eerder klaarstaat dan de aangegeven tijd. Hierdoor is hetgeen wat warm dient te zijn vrijwel altijd koud.

Marta Matthijssen
15 februari 2025

Gisteren sushi besteld, alles was top behalve dat wij 30 min hebben moeten wachten. Wij kwamen uit Essen en hadden dus een half uur later kunnen komen. Wellicht een optie om het via de status mail aan te geven dat de afhaaltijd gewijzigd is?

Ingrid
14 februari 2025
Julli
10 februari 2025

Alweer top!

E
10 februari 2025

Smaak was perfect. Goede kwaliteit.

Ronald Kronenberg
9 februari 2025
Jullii
9 februari 2025
Isa
8 februari 2025

Snel bezorgd, kwaliteit was minder dan dat we gewend zijn. Leek al ver van te voren zijn klaargemaakt. Hele avond last gehad van misselijkheid na de sushi maaltijd.

Anita Koenraadt
3 februari 2025

Producten waren goed. Nadat ik overal de rode saus af heb gehaald. Leek wel dat er met de levering was gegooid. Of gevallen. Sushi aan de deksels geplakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Kronenberg
2 februari 2025

Lekker gegeten!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Mathijssen
28 januari 2025

Was heerlijk en op tijd geleverd en ik had op de voordeur geplakt, Hard te bellen omdat ik de bel soms niet hoor en dat deed hij. DANK

Susanne
28 januari 2025

Er zat geen sojasaus bij helaas

Anton
27 januari 2025

De sushi was OK, maar niet kwalitatief hoogstaand. Duidelijk merkbaar dat niet alles super vers was. Vooral de Tonijn Sashimi was niet te nassen, leek wel diepvries tonijn.

Naomi
27 januari 2025

Super snel bezorgd! Heerlijke rollen weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kleinenberg
26 januari 2025

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beyza
25 januari 2025

Dit keer was de sushi totaal niet lekker. De lente-ui was blijkbaar niet goed droog gemaakt sushi was namelijk nat en zalm had een aparte geur

Reactie van Mr. Sushi

Hi Beyza, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Diana
22 januari 2025

Echt altijd lekker

J. Zwegers
21 januari 2025

Alledrie de bakjes sushi lagen op hun kop in de tas. Alles door elkaar en bij sommige had de bovenkant losgelaten. Het was dus een zooitje. Zonde!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet meer netjes was bij aankomst. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem graag altijd even direct contact met ons op in een dergelijke situatie, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!

Greg
20 januari 2025

De suschi was voor 3 personen. Hij was niet vers en vrij smakeloos, het was vooral veel rijst. Er zaten 2 kleine flesjes soja saus bij wat vrij karig is voor 3 personen. Het duurde ruim een uur voor bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Greg, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Bogaarts-Maas
20 januari 2025

Het eten was erg goed, alleen de dienstverlening minder, ik heb via het online bestellen aan aangegeven dat de code het niet deed van 20 procent korting, mijn man heeft dit bij afhalen ook aan gegeven en er word alleen simpel op gereageerd ja meneer bij online bestellingen kunnen we hier niets aan doen. Kunnen of willen daar zit in dit geval een groot verschil in denk ik. Er had best een tegoedbon voor het betreffende bedrag uitgeschreven kunnen worden als dit contant niet verrekend had kunnen worden. En anders mag dit toch bij het afrekenen ook duidelijker aangegeven worden indien er fouten in de betaling zitten dat dit achteraf niet aangepast meer kan worden!

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Bedankt voor uw beoordeling. We zien in uw bestelling dat u gebruik had gemaakt van een FREE ROLL kortingscode. Hierdoor werkte de 20% kortingscode niet, aangezien u slechts één code per keer kunt verzilveren... Dit verklaart dus waarom er iets mis ging bij het invoeren. Het spijt ons om te horen dat u de service als klantonvriendelijk ervaren had, dit is niet onze bedoeling geweest en daarvoor onze excuses!

Manal
19 januari 2025
Ayse Tasdelen
18 januari 2025

Normaal bestel ik altijd crispy chicken De laatste 2 keer was het niet goed gevult. Het was bijna alleen rijst. Vond wel jammer

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ayse, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Amy
17 januari 2025

Normaal altijd goede sushi maar gisteren flinke buikpijn van gehad.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Amy, wat vervelend om te horen dat u het gevoel kreeg dat de sushi niet meer goed vers was. Mail ons hier graag nog even over, zodat we dit verder kunnen bespreken.

Henk H.
14 januari 2025

Heerlijke sushi, smaakte prima, aanrader

Bianca
12 januari 2025

Ik heb een foto gemaakt van onze bestelling, De surf en turf rol zat samen in een bakje met de soft shell ebi rol , en deze waren helemaal plat gedrukt. Erg jammer dit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bianca, wat vervelend dat de sushi niet netjes bij u is aangekomen. U mag de foto even naar ons mailen, dan bespreken we dit graag verder.

Kevin
11 januari 2025

De sushi was lekker, maar de pokebowl was minder dan de vorige keer. Ik miste ook de teriyaki saus die zat er niet op, zonde!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kevin, jammer dat de pokébowl dit keer niet helemaal naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, dan komen we graag tot een oplossing.

Susanne
11 januari 2025
Anastasiia Skliarenko
7 januari 2025

Tonijn was niet vers

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anastasiia, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet geheel naar wens was. Bel ons altijd graag eventjes, dan bespreken we dit gezamenlijk en hopen we u passend te compenseren.

Veroniek
6 januari 2025

Altijd goed en snel bezorgd!

Nina Braat
5 januari 2025

Het eten was heerlijk. Echter was de bestelling 40 minuten later dan de verwachte bezorgtijd. Ik vond het erg jammer wanneer ik kies voor de optie zsm bezorgen ik in totaal 1 uur en 50 minuten heb moeten wachten tot er eten werd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nina, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling

Rachel Scipio
5 januari 2025

Had een bestelling over €30 en had bij de opmerking freeroll gezet en welke, maar deze zat er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rachel, bedankt voor uw beoordeling. We hebben een speciale plek om de kortingscode in te voren bij het bestellen. Mocht u er niet uitkomen mag u ons in het vervolg ook altijd even bellen, dan kijken we met u mee! Soms lezen we namelijk bij drukte over de opmerkingen heen, excuses voor dit ongemak.

Irma
4 januari 2025

Bestel hier altijd. Maar nu was de surf&turf maar karig qua beef.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Irma, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Josefien
3 januari 2025

Heeerlijk eten. Niet duur en keurig geleverd. Veel dank

Tessa
2 januari 2025

Heel snel bezorgd en ontzettend lekker gegeten.

Erwin
2 januari 2025
Lina
2 januari 2025
Emmi
31 december 2025

Wij bestellen vaker bij Mr. Sushi en vaak zijn er wat problemen om bestellingen tijdig te leveren. Echter wil ik vandaag een fijne recensie schrijven. Het is oudjaarsdag. We hebben gisteren al een bestelling geplaatst en het is vandaag (op wss een drukke dag) optijd geleverd. Het smaakte ook nog eens heerlijk!!! FIJNN!!! Ga zo door in 2025.

Arend
31 december 2025
Stefan
30 december 2025
Noes
27 december 2024

Er is geen sojasaus geleverd verder was het prima

Reactie van Mr. Sushi

Hi Noes, onze excuses voor dit ongemak. Zullen er de volgende keer extra op letten!

Dave
26 december 2024

Order stond klaar toen ik het kwam ophalen, vriendelijke geholpen en heerlijk gegeten.

Overes
25 december 2024

Onze bestelling was een uur te laat geleverd en was niet compleet. Had de bestelling al een dag eerder geplaatst vanwege de verwachte drukte. Heb op de dag zelf nog een mail gehad met de verwachte bezorgtijd maar dat is dus geen garantie. Het eten smaakte wel dus dat was goed.

Sylvia
25 december 2024

Zoals altijd was het erg lekker en vers

Vendebie@live.nl
24 december 2024

Hallo, Ik denk ik bestel tijdig i.v.m. de feestdagen, dus 2 dagen van te voren gedaan voor een bestelling met levering om 19u. Dus wel behoorlijk teleurgesteld dat het maar liefst een uur en 15 minuten langer moet duren om de bestelling te ontvangen. Ook geen bericht o.i.d. dat het later wordt, dus zelf moeten bellen om te vragen hoe het zit met de bestelling. Medewerker zei er moet nog 1 dingetje in de bestelling en dan gaan ze rijden... Bestelling hiervoor ook al moeten bellen en die kwam bijna een uur na de afgesproken tijd. Tijd om een anders sushi zaak maar eens een kans te geven lijkt me zo. Met vriendelijke groet Mark

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Faatje
24 december 2024

Top bestel al jaren hier!

Jolanda
21 december 2024
Anoniem
14 december 2024

Half uur te laat

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor de vertraging op de bezorgtijd. We doen de volgende keer extra ons best om netjes op tijd te zijn.

Emma
14 december 2024

Heerlijke pokebowl op afgesproken tijdstip

Sanne
14 december 2024

Perfect op tijd en super sushi!

Cher
13 december 2024

De pokebow was behoorlijk door elkaar gemixt wss door vervoer, ook zat er helaas een behoorlijk lange haar in. De sushi was prima.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Cher, heel vervelend om te horen dat er iets mis was met uw bestelling. Dit is zeker niet in lijn met ons hygiëneprotocol. Bel in zo'n geval altijd graag direct eventjes, dan lossen we dit netjes met u op.

Meryam ahsayni
12 december 2024

Super snel bezorgd en nog zo vers alles was nog warm😍 zelfs d erijst!!! Echt complimenten!

Erwin
12 december 2024
Floor
8 december 2024

De eerste keer dat ik vandaag een poke bowl bestelde kreeg ik een poke bowl tonijn met gebakken uitjes terwijl ik zalm met sesam had besteld. Vervolgens was het prima opgelost dat ik een nieuwe poke bowl kreeg en ze kwamen die erg snel brengen, maar deze keer zonder de bestelde sriracha mayonaise erop. Ook word vrijwel altijd de bestelling bezorgd zonder soya saus. Erg jammer want het is wel erg lekker maar vroeger een veel betere service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Floor, jammer dat u tegenwoordig minder tevreden bent over uw bestellingen dan vroeger... U mag ons altijd even bellen of mailen bij ontevredenheid om uw klacht verder te bespreken, dan lossen we dit graag met u op.

Van Gaans
7 december 2024

Ondanks dat we tevoren in een bericht expliciet aangegeven hadden dat 1 deel van de bestelling absoluut glutenvrij diende te blijven vanwege coeliakie (een glutenallergie), zat er in dezelfde verpakking iets met gluten. Dit was wel even minder, na telefonisch contact te hebben opgenomen volgen excuses en werd er vrij vlot een juiste glutenvrije bestelling geleverd. We hebben al met al wel heerlijk gegeten, zij het deels met enige vertraging

Reactie van Mr. Sushi

Hi, voor strikte wijzigingen raden we altijd aan om even naar ons te bellen. Op die manier weet u zeker dat de wijziging goed doorgekomen is en komt u niet voor verrassingen te staan wanneer het drukker is. Fijn dat u alsnog lekker heeft gegeten!

Peter
7 december 2024

Voor de eerste keer de poke bowl besteld. Een aanrader voor de volgende keer als je niet weet wat je moet bestellen. Verrassend lekker.

Ingeborg
2 december 2024

Heerlijk en op tijd! De sushi was echt mals en vers. Om 20.00 uur bezorgd zoals gekozen. :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
30 november 2024
Sabine
27 november 2024

Nadat eerdere bestellingen onderste boven aan kwamen, heb ik dit doorgegeven aan me sushi. Maar dit keer zag het er weer perfect uit, zoals gewend😊. Het smaakte ook heerlijk😋

Sophie Nijmeijer
25 november 2024

Mijn bestelling kwam een uur later dan het er zou moeten zijn. De telfoon werd ook 20 minuten lang niet opgenomen en ik kreeg ook niks extra ter compensatie voor het uur wachten, erg jammer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sophie, onze excuses voor de lange bezorgtijd en onze telefonische onbereikbaarheid. U mag ons ook altijd even mailen, dan compenseren we u via die weg alsnog heel graag.

Yvonne
24 november 2024

Heerlijk eten en precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
24 november 2024

Om 18.25 besteld, gevraagdlevering zsm, bezorging om 19.25 uur. We moesten om 19.30 uur de deur uit dus konden de sushi niet meer opeten. De garnalenkroketten waren bij levering koud. Meermaals geprobeerd te bellen, maar werd zowel vast als mobiel niet opgenomen. Sushi volgende dag als lunch geprobeerd te eten, maar was erg droog en avocado bruin geworden. Wij zijn niet tevreden.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Janneke, wat vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelervaring dit keer. Een uur om een bestelling te bereiden, te bezorgen en voor u te consumeren lijkt ons wel überhaupt wat krapjes... maar u mag ons altijd even bellen voor een schatting van de bezorgtijd, zodat u zelf niet voor verrassingen komt te staan. Daarnaast mag u ons nog even mailen over de garnalenkroketjes als u wilt, dan maken we dit graag goed met u voor een volgende bestelling.

Katja
24 november 2024

Lekkere sushi, goede levering. Helaas weinig vegan opties.

Aziz
24 november 2024

De eten was heel laat bezorgt. Verwachte tijd was 20:15 en het werd bezorgt om 20:50. de crispy sushi was niet crispy

Reactie van Mr. Sushi

Hi Aziz, onze welgemeende excuses voor de wat langere bezorgtijd dit keer. Daarnaast vervelend dat u niet tevreden was over de crispy roll. Neem graag in zo'n geval altijd even telefonisch contact met ons op, dan proberen we dit netjes met u op te lossen.

Henny Verstijlen
17 november 2024

De bestelling was onvolledig en te vroeg. Er is wel snel nabezorgd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Henny, onze excuses nogmaals voor de incomplete bestelling. We zullen er extra op proberen te letten de volgende keer.

Alissa
16 november 2024

Snelle bezorging en altijd lekkere pokebowls

Laura
13 november 2024
Kerstes
13 november 2024
Susanne
12 november 2024

Er zat maar 1 flesje sojasaus bij

E
10 november 2024

Geen sojasaus, slechts 1 wasabi en slechts 1 gember… De sushi’s allemaal verschoven in de doosjes, waardoor we niet meer konden zien wat welke sushi was. Zal de bezorger vast niet expres hebben gedaan. (De zak was ook gescheurd.) maar voor zoveel geld mogen we toch wel verwachten dat het in orde is. Het is nu de derde keer dat de bestelling niet goed is. (Van de laatste zes bestellingen ofzo.) De twee eerdere keren hebben we het niet gemeld, omdat we niet willen klagen en omdat er ook wel eens iets niet goed kan gaan. Overal werken mensen en kan iets verkeerd gaan. Vorige keer misten we zelfs de freeroll (die wel op onze bestelling stond). Maar als er totaal geen sojasaus bij zit, sta je wel even raar te kijken. En als alle sushi door elkaar ligt en geschud is ook… Konden echt niet meer zien wat wat is…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Eline, onze welgemeende excuses dat er al meerdere keren dingen mis zijn gegaan met uw bestelling... U mag ons altijd even mailen, dan kijken we hoe we u passend kunnen compenseren.

Rolland
10 november 2024

Verkeerde product ontvangen, namelijk gyoza ipv tempura garnalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rolland, wat vervelend dat u een verkeerde snack had ontvangen. Mail ons eventjes, dan lossen we dit netjes met u op.

Lotte
9 november 2024
P.
9 november 2024

De snacks waren nog warm bij aflevering en de sushi lekker vers

Sabine
9 november 2024

Het eten is altijd lekker en goed. Maar dit is nu de zoveelste keer dat de pokebowl(en) onderste te boven aankomt!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sabine, wat vervelend om te horen dat dit al meerdere keren gebeurd is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We zullen dit met onze bezorgers bespreken om dit in het vervolg te voorkomen.

Sandra Meivogel
7 november 2024

Heerlijke Poké Bowl! Bezorging was zeer vlot.

Riny Geers
4 november 2024

Wederom heerlijk gegeten meer woorden zijn niet nodig.

Anita Koenraadt
4 november 2024

Hapjes loempia en garnaalkroketjes waren erg vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anita, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. U mag altijd even bellen bij ontevredenheid, dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen met u.

Sarah
2 november 2024

Sushi was absoluut niet lekker !! Voor mij van af nu ergens anders bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sarah, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft, excuses voor het ongemak. Daarnaast jammer dat u dit niet verder toelicht of hier even over gebeld had. Dan hadden we dit graag verder besproken, onszelf verbeterd en u een oplossing aangeboden.

RG
2 november 2024
Veraart
30 oktober 2024
Amy
30 oktober 2024
Lisa
29 oktober 2024

Sushi was helaas erg vet en viel zo uit elkaar en hierdoor de helft weggegooid.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisa, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens was. Aarzel niet om even naar ons te bellen bij ontevredenheid, dan denken we graag mee in een oplossing.

Jvn
28 oktober 2024

Helaas half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze excuses voor deze vertraging. Zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn!

Nina
28 oktober 2024

Ik had om half 6 besteld en mijn bezorgtijd op zo snel mogelijk gezet. Nu kreeg ik al een mailtje dat het er ongeveer rond 19:20 zo zijn, dat is erg lang 2 uur !!! Uiteindelijk maar gebeld waarom het zo lang duurde… Het eten stond al om 7 uur klaar maar het kon niet bezorgd worden omdat er geen bezorgers waren. Nu heb ik mijn bestelling om kwart voor 8 gekregen mijn warme gerechten waren nu koud en niet meer lekker… Ze hadden beter kunnen communiceren dan hadden we het zelf wel opgehaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nina, onze excuses voor de lange bezorgtijd en dat de warme gerechten niet meer goed warm waren. Mail ons nog eventjes, dan compenseren wij u netjes voor een volgende bestelling.